totallyaboutpeopleiloveyouimissyouineedbecarefulltakecaremmuuahh

Tuesday 9 August 2011

Girls wake up


Girl's !! Kenapa korang ni suka jadikan diri korang bahan untuk dibuat kutukan ? kenapa hah !? Semalam mmbe aku kutuk perempuan , sakit gila hati aku , sebab aku perempuan juga ! Kenapa eh ? Adakah sebab korang murah sangat ? Guys wake up lah ! >.< Dunia malaysia semakin hari semakin teruk , Bila nak berubah guys ? Waktu dah kene langgar ke ? or waktu nyawa kita nak kene amik ke ? Come on girl , Aku sakit gila telinga & hati bila lelaki kutukan perempuan dengan perkataan "JANGAN JADI BETINA SUNDAL ! BOHSIA ! CIKARO !" korang tak malu ke ? Aku malu babe ! Please korang , kbaii ! ILOFYOU <3
done for read ? Press button like on FB Thankyou!


copy@segalanya tercatat diatas hak milik Aemeyy