totallyaboutpeopleiloveyouimissyouineedbecarefulltakecaremmuuahh

Thursday, 10 February 2011

syazwan jaafar
*kou mmg abg ak paling manje pluss pluss lahh ! haha suke bergurau n suke bergadoh (cemburu) tak penah henti meyh . haha , pea2 pon kou lah abg ak walaupon tade pertalian darah apo2 pon hahah :D*

aiman
*weyy kou serious ckp kou mmg suke melawak , jumpe kou msty mau gelakk jhaa , haha (!) , kou nie seorg yg tade perasaan kadang haha. pea2 pon kou mmg kawan yg kelakar lhaa meyh , sygg kou gakk . haha*

najib
*kou budak yg pakai reben tuh (!) , serious kou kwn ak dunie akhirat meyh , mmg kou baikk gile ahh , susah mau carik org mcm kou tp bile ak dah p[ercayekan kou , jgn kou buad sengal pulakk ,, hahahah , pea2 pon kou terbaek babe*

kakrin
*nie sorg kakak ak yg nakal nie , hahaha , suke bergurau , jumpe ngn kakak ta penah tak gelakk , dlm kereta asyikk gelkk mcm nak meletup perodd , hahah  pea2 pon kakak kesayangan aemeyy dunie akhirat , mmmuuaahhh ily


fira 
* you mmbe i lhaa sygg kou sgt2 , hope kiter kwn best yah , haha :) , n you thnx so much sbb baekk ngn i , i kadg2 jaad siked mau jge ati org susah haha , you paham2 kan jelaa i , heheheh , pe pon you mmg baek lhaa , hehe


 mira
*biey sygg , heheehhe , bile nak kawen dgn biey nie , hahahaah , dah takk sabar dah nie , whahahah ! , chill babe , heheehe , syggg kou laa biey , tamou ilg kou , kou baek naaa , ta mcm nie :3 , hahaahahh , ilyy meyh

mama
*nie mama sayyang ak , heheh , kdg2 bising meyh , ade jea ta betul haha , baek meyh suke n sygg sgt2 kad mama , heheeh , mama nie kdg2 mcm kakrin juge meyh , nakal jea , huhuhhuh , suke bergurau , hahaah , tuh jeaa yg dpt buad haha sygg mama ilyy meyh*

makcik
*nie sorg lgi makcik kesayangan ak nie , ta buleyy ouh nakk tggalkan dy , macekk terbaek meyh :P , heheeh , hott bebeyh , sbb tuh sygg kod dy , rindu pluss [luss meyh :) , <3 , heheeh , miss yopu macekk sygg :)


done for read ? Press button like on FB Thankyou!

copy@segalanya tercatat diatas hak milik Aemeyy